[Köpetips] Nästa generation androidtelefoner som kommer 2011 q1 q2?

Diskussion i 'Allmänt' startad av Tisu, 12 feb 2011.

1. Tisu

Tisu Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    24

MINA ENHETER

Hej ni!

Går lite i tankarna på ny telefon... Skärmen på min Liquid känns liten, och prestandan halkar efter... Så jag tänkte kolla läget vad som verkar vara mest intressant.

Den som finns nu som jag är intresserad av är ju Desire HD, mycket pga storleken på skärmen (jag är 195cm lång och har stora fingrar). Men samtidigt kommer det ju dessa dualcoretelefoner typ LG. Sedan hade väl SE någon ny värsting på g? Som ni märker är det premiumklass jag är ute efter, helst en skärm på runt 4" och helst kamera med 8+ MP och blixt (helst xenon, men led om inte annat).

Kan någon som är mer insatt nämna vilka nya telefoner som är på g samt deras fördelar och nackdelar?

2. Das Erdbeerkuchen

Das Erdbeerkuchen Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    543

MINA ENHETER

Faktum är att mellan måndag och torsdag (14-17) är det MWC och där kommer det presenteras massor med mobiler som släpps under perioden du nämner. Samsung ska visa sin Galaxy S2, HTC sägs visa Desire 2 och SE ska presentera Play.

Så du kommer nog få massor officiell info nästa vecka, med för- och nackdelar.

Last edited: 12 feb 2011
  3. Tisu

Tisu Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    24

MINA ENHETER

SGS2 ser ju väldigt lovande ut... Tyvärr tyckte jag inte riktigt om den första. Snabb när man fixat den, men för lätt och plastig. Och då ska SGS2 vara tunnare och lättare...

4. infexis

infexis Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    78

MINA ENHETER

lg optimus 3d presenretades precis. KING!!