Köpråd, MOTOROLA XOOM VS ASUS TRANSFORMER

Diskussion i 'Övriga tablets' startad av Statsminister, 23 augusti 2011.

1. Statsminister

Statsminister Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    37

MINA ENHETER

Hej

Tänkte byta upp mig från min Toshiba Folio. Undrar nu vilken av dessa plattor som är att föredra, XOOM eller TRANSFORMER ? Har läst på om dom båda men kan inte riktigt bestämma mig.

Vill gärna ha lite råd. Råd från folk som äger den ena, men inte provat den andra får gärna hålla sig borta då det lätt blir "Jag har en Xoom, och den är BÄST!"

Så, har du klämt och känt på båda plattorna så vill jag gärna ha din åsikt! Tangentbords dockan är av mindre vikt, jag vill alltså ha en rättvis jämförelse av enbart plattorna.

mvh Jonas

Last edited: 23 augusti 2011
  2. freddus

freddus Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    85

MINA ENHETER

Har du Media Markt i närheten så bör de ha några plattor att klämma och känna på.
    Nu var inte tanken med mitt inlägg att bara tipsa om det men när jag väl började skriva märkte jag att jag inte kom ihåg vilken platta jag gillade och vilken jag ogillade :) Xoom: Kommer inte ens ihåg om den fanns för test :P
    Asus: Kommer inte ihåg om det var den eller Acer som jag tyckte hade ett fint flyt och som verkade fungera bäst av de som fanns.

Verkar som att jag får gå in och känna lite mer själv också :)

Last edited: 24 augusti 2011
  3. Statsminister

Statsminister Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    37

MINA ENHETER

Var inne och på Siba och fingrade på en Transformer, och jag kan säga som så att jag behöver inte ens titta på en XOOM, jag blev KÄR! Sitter nu och NJUTER av denna lilla grymma manick!