Komma åt Android market?? [LÖST]

Discussion in 'X10 Mini/Mini Pro' started by Hawake, Aug 30, 2010.

1. Hawake

Hawake Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Hej hej!

jag har precis inköpt min xperia x10 mini pro idag och älskar den, men jag har ett problem, jag kommer inte åt android market. jag hade sedan innan ett google konto och använde givetvis det för att logga in när den bad mig att göra det när jag startade android market från telefonens genväg första gången och då sa den att man var tvungen att använda gmail
    och att det fanns ett på mitt google konto som dock inte var aktiverat och kunde bli aktiverat om jag accepterade det så det gjorde jag,
    och då laddade den på en stund och nu får jag enbart upp att nån terms of agreement sida inte kan laddas och jag misstänker att jag behöver acceptera det avatalet för att få använda market men eftersom sidan inte kan laddas så kan jag ju inte det, nån som har något förslag?

jag har kollat tidigare trådar och folk nämt om wi-fi och jag har testat att köra med wi-fi och utan, även testat med 3g och får samma resultat..

Skulle vara otroligt kul att komma åt android market och tanka appar som finns ute för min telefon!

Tacksamm för snabba svar

// Joel

Last edited: Aug 30, 2010
  2. ehnvis

ehnvis Senior Droid Medlem

Telefon:
    LG G5

MINA ENHETER

Telefon:
    LG G5
    ROM:
    Orginal
    Byt språk till Engelska(us eller uk) och då borde den ladda terms of agreement. Sedan kan du byta tillbaka till svenska. Finns flertalet trådar om detta.

3. Hawake

Hawake Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

tackar, detta hjälpte och ber om ursäkt att jag inte sökte mer nogrannt på detta forumet :)

4. ehnvis

ehnvis Senior Droid Medlem

Telefon:
    LG G5

MINA ENHETER

Telefon:
    LG G5
    ROM:
    Orginal
    Det är lugnt, välkommen till forumet förresten :D