Kommande androidlurar till Tre?

Discussion in 'HTC Allmänt' started by Base, Jan 9, 2010.

1. Base

Base Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Någon som råkar sitta inne på information kring vilka htc androidlurar som tre planerar ta in? Att prata med deras support kring sånt är helt meningslöst märkte jag och ligger i valet och kvalet ifall jag ska vänta ett tag eller ej.

Vet dom planerar ta in x10, men den verkar rätt dassig så känns som bravo/passion eller legend skulle varit trevligare ifall dom skulle tagit in dom.

2. Farmfield

Farmfield Senior Droid Medlem

MINA ENHETER

Tre köper bara grejer på spotmarknaden så det finns ingen svensk inköpsavdelning på det sättet som behövs för att dom skall kunna svara på det - alltså, dom vet inte själva vad som kommer förrän det kommer...

3. plun

plun Android Medlem

MINA ENHETER

Jo nog vet operatörerna inkl 3 vad som är pågång.....

Däremot är det inget som en normal slutkund får ta del av....ev ska det väl vara någon som då är extremt frågvis som klarar att komma till nivå 2 el 3 alternativt en chef som kan får svar men inte angående kommande modeller !!!

4. ojva

ojva Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

3 ska iaf ta in SE X10, där anger de att den, enligt informationen de fått, ska finnas hos dem v7.
    De kommer även att ta in HTC Bravo och där anger de release i mars.

5. Farmfield

Farmfield Senior Droid Medlem

MINA ENHETER

Att dom är klara med X10 förvånar mig inte, men Bravo? Det finns inte en bild på nätet ens, inga specar knappt - och Tre vet vad det är och har 'beställt' dom? Jag har svårt att tro på det eftersom bilderna på Nexus kom en månad innan releasen och då lär det ha varit bestämt att dom skulle sälja den - jämfört med Tre som i princip aldrig köper av tillverkarna utan som sagt på spotmarknaden och dom grejerna görs upp i Hongkong utan info till ländernas kontor... Men Tre kan naturligtvis ha ändrat sina rutiner för inköp...