Kommande htc-androider?

Diskussion i 'HTC Allmänt' startad av andreas81, 20 nov 2009.

1. andreas81

andreas81 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tjena.

Var för första gången och kollade på några android-lurar idag, och jag får säga att trots mina tvivel om touchscreen telefoners funktionalitet så känner jag mig ganska biten nu, speciellt av android.

Tog en titt på htc's lurar hero och magic, och har bara hört gott om htc's mjukvaru-support till enheter de sålt, så är ganska mkt inne på att jag vill ha en htc-lur. Tycker de verkar veta vad de gör och jag har helt enkelt förtroende för dem (till skillnad från samsung som tydligen inte ens kan ge besked om en uppdatering till android 2.0 kommer släppas för galaxyn).

Hursomhelst.... Lurarna som finns på marknaden från htc idag har ju varit ute ett tag, och man hör en del om nya mobiler runt hörnet med s.k. snapdragon processorer. Så därför undrade jag om någon här vet om några kommande lurar från htc, som kommer köra android? Vill ju inte gärna lägga 5 papp på en telefon, och så kommer det ut en bättre om en månad.

Givetvis är det alltid så i den här branschen, nya saker kommer hela tiden. Men saken är att jag tycker (om man ska vara petig) att hero som är min klara favorit saknar lite grejer, typ vanlig RDS radio, blixt till kameran, dedikerad tvåstegs-kameraknapp och såna småsaker som jag gärna vill ha. Det är alltså därför jag försöker ta reda på vad jag kan om kommande htc-lurar, som kanske har en eller flera av de här sakerna.

Tacksam för all info.

// Andreas

2. sandos

sandos Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Finns det RDS och tvåstegs-knappar i andra mobiler? Fan vad jag inte hänger med isf :)

3. andreas81

andreas81 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hehe, ja mer än inte iaf,dvs om man snackar lurar med relativt bra kamera som förstår att kunden uppskattar den. RDS är kanske inte riktigt lika vanligt, men definitivt inte ovanligt heller.

// Andreas

4. micke65

micke65 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

passa dig för tatto för inte ens deras egen demopersonalklarar av att gå ut på en säker sida typ avanza.se bara för att det börjar med https i nuläget verkar det bara gå att gå ut på http adresser