Kommande kameramobiler.

Diskussion i 'Övriga Android-telefoner / Kina-telefoner' startad av RURAL, 7 aug 2013.

1. RURAL

RURAL Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 294

MINA ENHETER

I dagsläget, om jag skulle få ta en ny telefon, skulle jag faktiskt satsa på Samsung Galaxy Zoom, trots att den ser så konstig ut. Smidigheten med en helt OK kompaktkamera i sin telefon skulle vara en bra lösning för mig som gillar att ha allt samlat. Om jag skulle få välja ny telefon längre fram i höst skulle jag gå över till Windows Phone och ta en Lumia 1020 av samma anledning.

Men nu är det så att jag får vänta tills i December med ny telefon då det är dags att förnya abonnemanget. Vilka utannonserade kameramobiler finns på marknaden då? Antar att Zoom och 1020 är början på en trend?
    Jag har inte helt hängt med i utannonseringarna på ett tag.

2. Skuggvarg

Skuggvarg Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    121

MINA ENHETER

I september kommer det åtta mobiler från den nya tillverkaren Kazam. Kanske kan dyka upp nåt intressant för dig där då? Vet inte om det ska komma några fler specialmobiler från någon tillverkare, så S4 Zoom kan nog vara det hittills bästa alternativet. WP känns inte som ett gångbart alternativ.

3. llama

llama Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    309
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Nexus 6p

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Nexus 6p
    Platta:
    Nvidia Shield K1
    sonys kommande honami ska ha en ganska gedigen kamera, men än så länge är det ju bara rykten och det verkar inte vara i klass med en kompaktkamera ändå. men den ska annonseras om några veckor så vi får se då!