Kommer det någon android-telefon med grym kamera?

Diskussion i 'Allmänt' startad av Adde.k, 11 jul 2014.

1. Adde.k

Adde.k Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    9

MINA ENHETER

I takt med att dottern växer blir jag bara mer och mer frustrerad över hur långsam kameran i min note II är... Nu får jag mest suddiga bilder eller så har dottern sprungit ur bild när kameran fokuserat färdigt...

Så när mitt abonnemang går ut i höst så har kameran väldigt hög prioritet! Kommer det någon bra telefon i höst med grym kamera? Jag har börjat snegla på iPhone, men det känns som att man förlorar så mycket bra grejer med Android för kameran, men den är så pass viktig att jag är villig att göra den uppoffringen...
    Bra kamera och 5.5" så är jag nöjd :-)

Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk

2. Brödrost

Brödrost Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    74
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Pixel 3a

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Pixel 3a
    Platta:
    Nexus 7 2013
    Kan inget om kameror, men den i min Z2 (och kommande telefoner i serien) ska tydligen vara bra. Snabb är den också. Har en fysisk kameraknapp, och för att undvika att missa bra tillfällen kan man välja att den ska ta en bild direkt när du trycker på kameraknappen.

Alltså; tryck på kameraknappen>kameran startas>tar en bild direkt>sen har du kontrollen som i vilken kamera-app som helst.

3. Sweden2

Sweden2 Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    560
    Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max

MINA ENHETER

Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max
    Telefon 2:
    iPhone 15
    Kameran i Z2 är otrolig! Sen har den ett läge som gör att den typ tar bilder hela tiden (utan att spara) så när du trycker på kameraknappen så får du fram en slider så kan du backa ett par sekunder och gå fram ett par sekunder, perfekt för barn/husdjur!

4K spelar den i i också, dock varierar hur länge du kan spela in innan kameraappen stänger ner och telefonen måste svalna. Min Z2 har inga som helst problem, och när jag filmade i 15 min blev den bara fesljummen så jag stängde av :3

Edit: Menade eatt quota den första posten ;)