Hej Stafford! Precis som bernard säger så har det kommit ett antal nya HTC mobiler: Incredible S, Desire S, Wildfire S samt Facebook mobilerna Salsa och ChaCha. Dessa lanserades under WMC i Barcelona för ungefär en månad sedan.
Sen är det ju också så som bernard påpekar att det släpps "unika" mobiler till de olika operatörerna i Usa, där Sprint, Verizon, AT&T och T-Mobile är dom stora operatörerna.
Jag är själv inte så insatt men man kan väl kortfattat säga att dom har olika typer av nät och således släpps det mobiler anpassade just för deras nät.
Personligen tycker jag Thunderbolt är riktigt läcker men något man bara får sukta efter.
Jag och säkert många andra med mig blev nog lite besvikna efter WMC när HTC inte släppte någon riktig "top of the line" telefon med dual core som Samsung Galaxy SII, LG Optimus 2X.
Visst är specifikationer rätt viktigt men det är inte allt och tex. Incredible S är en riktigt grym lur som säkert kommer att ligga i toppen ett bra tag.
Personligen har jag bara ägt en smartphone, Nexus One. Jag har bara gott att säga om den och den kommer nog alltid va min lilla ögonsten. Men nu vill jag ha en ny mobil och har bestämt mig för att det ska bli en HTC och gärna en som ligger i topp. Det har gått en del rykten om en HTC med dualcore nu en tid som har gått under namnet HTC Pyramid. Och idag så har två konceptbilder läckt ut från kinesiska XDA.cn
Dock oklart om denna mobil skall släppas till någon operatör i Usa eller internationellt. Men vi får se. Förmer info:
http://pocketnow.com/android/htc-pyramid-first-renders
Ganska läcker va?
Click to expand...