Problem: Kommer inte åt CWM Recover

Discussion in 'Galaxy S2 - ROM-filer och utveckling' started by Everwhite, Oct 14, 2012.

1. Everwhite

Everwhite Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Hej!

Aldrig haft problem med detta tidigare. Har alltid kunnat boota med volym upp + hemknapp + power men nu kommer jag bara in i androids recover.

Det är så att jag körde MIUI men haft mycket buggar så valde att gå tillbaka till en backup i mitt stock helt enkelt och tänkte nu pröva på det där RR Jelly Bean. Men nu kommer jag helt enkelt inte in i CWM Recover utan tvingas köra stock.

Jag har testat att ladda ner Rom Manager och installerat CWM Recover därifrån och sedan startat om via appen men kommer ändå in in i CWM Recover.

Detta har aldrig varit ett problem förut, tips?

2. Terror

Terror Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

testa en fabriksåterställning

3. Arbu11

Arbu11 Senior Droid Medlem

MINA ENHETER

Flasha in CWM via Odin? ;) Fabriksåterställning tycker jag INTE att du ska göra, låter väldigt onödigt i detta stadie ;)

4. Everwhite

MINA ENHETER

Redan testat fabriksåterställning såklart. Men att flasha in via Odin har ju aldrig behövts förut? Aldrig sysslat med det heller så får väl försöka mig på det.

Någon bra guide?

5. Arbu11

Arbu11 Senior Droid Medlem

MINA ENHETER

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1118693 :) Följ bara "Instructions" så ska det gå fint! Bör inte vara några problem! Kanske finns något nyare sätt eller så men, då får någon annan tipsa om det! ;)

Annars bör denna funka! http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1075278

Välj nån, jag vet ej XD

Last edited: Oct 14, 2012
  6. Everwhite

MINA ENHETER