Tjena,
Jag vet att det säkert finns trådar här som delvis handlar om mitt problem. Och jag borde kanske inte placera den just här. Men eftersom det är en GN jag har så kör jag ändå, moderator får gärna flytta tråden om den passar bättre någon annanstans.
Så, till mitt problem.
Igår hämtade jag min telefon efter en service. Min fronkamera läcker som ett soll, bokstavligen. Som på alla servicar gör de en mjukvaruuppdatering. Problemet nu, första gången jag startade min telefon, hamnade jag i "Odin Mode". Efter lite joxande, kom jag in i telefonen, i "Safe mode". När jag sedan skulle starta om den igen, för att få igång den i normalt läge, hamnade jag återigen i "Odin mode". Och där är jag än. Jag har provat att starta telefonen i "Recovery mode". Detta går väl till viss del, men jag kan inte göra ett skit väl där. Det står att man ska kunna flytta med volymknapparna, men det händer inget. Så där har jag inte mycket till hjälp.
Jag har inte försökt att roota den eller något sådant, för jag har ingen aning om hur man gör.
En kompis sa åt mig att stänga av den som vanligt från "odin mode", genom att bara hålla inne powerknappen. Provade, satt och höll in den i säkert 2-3 minuter, inget hände.
Så, jag är så sjukt ledsen på att telefonen inte fungerar. Finns det någon här ute, bland alla androidexperter, som har någon som helst aning, eller fundering? Jag är öppen för alla förslag, som kan tänkas lösa problemet.
Click to expand...