Fråga: Kompatibel mute-app med whitelist funktion

Diskussion i 'Galaxy S3 - Allmänt' startad av bradley, 1 okt 2013.

1. bradley

bradley Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Kort: Behöver en app som mutar allt (behöver inte muta larm) fast som ger ljudlig notis från vissa av mig valda nummer om de ringer/smsar enheten. Touchwiz har en funktion, blocking mode, men den släpper ej igenom SMS.

Användningsområdet är på jobbet, då jag bara vill ha meddelande från chef/kollegors mobil, så om det finns någon annan lösning förutom just en muteapp är jag öppen för det också.

edit: hittade Whitelist Ringer som fungerar i vibrate/silent med både SMS och samtal. Men kom gärna med appar som är mer avancerade (auto-sms reply tex). Mute o matics features skulle jag helst vilja ha.

Av någon anledning fungerar inte en bunt appar med S3. Ett svar jag fick från developer av VIP calls:
    Byta ROM är inte aktuellt. Gjorde en XDA tråd som inte gav något resultat, ni kan väl bara ta och läsa copy-paste innan ni svarar tack:

(Sedan XDA-posten har jag gjort factory reset och flashat in stock 4.1.2, samt rootat. Inte fryst några systemappar övh, men pallar verkligen inte testa alla muteappar igen [ifall frysta systemappar skulle vara problemet] så skulle verkligen uppskata ifall någon vet en som faktiskt fungerar med S3!)

Last edited: 2 okt 2013