ag har en klurig fråga som någon skarpsinnig människa gärna kan få reda ut. Har en bugg med någon hårdvara, vet ej om de är minneskortet, min macbook eller hero men frågar här ändå för att de verkar finnas gott om kunniga människor här. Jag har ju massa musik på heron, men så märkte jag att när jag tog bort all musik jag hade, så försvann den så att telefonen inte hittade någon musik och de fanns inga mappar att hitta när man letade i datorn. Så långt allt väl. Men ändå var de bara 3,14 gb kvar av minnet på mitt 8 gb minneskort? Så jag kunde inte sedan lägga tillbaka min musik när jag fixat alla namn och covers till musiken. Så jag kikade lite närmare La in några album, så nu fanns 25 objekt och de var ca 4 gig kvar, då står det nere i hörnet "25 objekt 4 gb tillgänligen" men så tog jag bort alla musik mappar och la i papperkorgen då står det konstigt nog "0 objekt 4 gb tilgängligt" Så filerna försvinner men ligger ändå kvar och tar plats? Någon som förstår vad detta kan bero på? Har gjort om samma prosedur flera gånger nu och de händer samma sak varje gång. Mycket underligt.
Kom på felet själv, man var tvungen att rensa papperskorgen på mac, inte bara lägga in dem där för att de skulle försvinna.. Nybörjare på både mac och hero.