Problem: Konstiga ljud då jag rör vid skärmen

Diskussion i 'Galaxy Nexus - Allmänt' startad av Poperor, 2 apr 2012.

1. Poperor

Poperor Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

I natt så uppdaterade jag 10 program, det var så många att jag inte kommer ihåg vilka det var. Hur som helst när detta var klart märkte jag att det tillkommit olika ljud som återkoppling då man rör skärmen. Tyckte först det var lite kul men det blev ett himla liv så fort man rör telefonen. Jag har kollat under inställningar - ljud och allt är avmarkerat som skulle kunna ge ljud vid beröring av skärmen. Däremot är vibration vid tryck markerat.

Vad man än gör med telefonen så plippar och ploppar det om den.

Provade precis nu att starta om telefonen, problemet kvarstår. Tog även bort vibrera vid tryck men den vibrerar ändå.

Någon som har någon idé vad som hänt? Är det någon app som på något sätt "overridear" inställningarna (ursäkta svengelskan)?

Per

2. knutars

knutars Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    100

MINA ENHETER

Undvik att pilla pa skarmen :-).
    Kolla annars dina installningar for tillganglighet. Det kan vara ett program som stallt in att ljud skall spelas upp vid skarmtryck.

knutars.com

Poperor gillar detta.
  3. Poperor

Poperor Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tack Knutars.

Detvar google talkback som höll på och plippade o lät. Fanns precis som du skrev under tillgänglighet. Checkade av det o telefonen är nu tyst igen. SKÖNT!

4. Moo

Moo Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    31

MINA ENHETER

Min spelade upp ett ljud varje gång man la ifrån sig den om skärmen var på efter någon uppdatering nyligen, men nu verkar den ha slutat av sig själv :S