Konstigt felmeddelande vid uppdatering.

Discussion in 'Optimus 2X - Allmänt' started by jimmyfogelqvist, May 19, 2011.

  1. jimmyfogelqvist

    jimmyfogelqvist Adult Droid Medlem

    Joined:
    Mar 4, 2011
    Messages:
    561
    Likes Received:
    336
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Samsung S22 Ultra

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Samsung S22 Ultra
    Info:
    Ganska bra telefon.
    Platta:
    iPad Air2
    När jag ansluter min telefon i PC Suite och väljer att kontrollera telefonprogramvaran står det efter en stund något liknande: "De uppdaterade kontrollfilerna har inte importerats från uppdateringsservern, eller så är mobiltelefonen inte ansluten". Dock hittar PC Suite telefonen, inga problem med det. Samma felmeddelande dyker upp när jag ska kolla efter uppdateringar till PC Suite också. Har varit på LGs hemsida och försökt ladda ned LG Support Tool, men länken till programmet är bruten och funkar inte. Någon som har varit med om något liknande och löste det?