Konstigt mellan olika märken

Diskussion i 'Allmänt' startad av wike1970, 17 januari 2012.

1. wike1970

wike1970 Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Till Alla

Jag har några konstiga frågor. En av dessa är varför är vissa märken känsligare än andra märken? Innan jag skaffade min Huawei U8150 Ideos hade x10mini. Medan min Ideos fått mycket stryk så har den inte gått sönder. Den har åkt i golvet omkring 5 gånge inget har gått sönder. X10mini åkt i golvet och efteråt slutade högtalaren att fungerar. Så jag hörde inte när folk ringde mig. Jag lämnade in den efter de la in Android v. 2.1 i den blev den totalt värdelös. Därför vad jag än gjorde så kraschade den. Andra frågan kan man lägga in en nyare version av Android i en Huawei U8150 Ideos? Och hur gör man då?

M V H
    Wike1970

2. DCLXVI

DCLXVI Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Det är svårt att jämföra fall och fall, ena dagen kan man tappa en sak två meter i ett stengolv utan att något händer och nästa gång rammlar den omkull på ett träbord och chassit spricker...

Jag hade en X10 MiniPro på förra jobbet som arbetstelefon, tyckte att den fungerade kanon med 2.1, körde dock LauncherPro på den, enda problemet jag hade var att den ofta öppnade någon meny när jag pratade i den (det var inte proximitysensorn som spökade, hände även med headset)...