konstigt problem youtube

Diskussion i 'Desire - Frågor och problem' startad av Terihan, 2 nov 2010.

1. Terihan

Terihan Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Hej, YouTube krånglar för mig. Filmerna som ligger på "framsidan" fungerar utmärkt men så gått man söker på en film så går dom inte att spela upp, står att det blev ett fel med uppspelningen. Har någon nån idé?

2. FreeFrag

FreeFrag Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Jag har också problem med uppspelning av YouTube-klipp (kör ver. 2.0.26). Jag får också väldigt ofta samma felmeddelande som du fast om jag försöker starta klippet 2-3ggr till så fungerar det. Väldigt ofta händer det att uppspelningen avbryts mitt i klippet med samma felmeddelande, trots att man sitter på WLAN med bra uppkoppling. Startar man om klippet och "spolar" till där man var så fungerar det igen.

Det verkar även som Youtube's widget fungerar lite sådär. Klickar man på sök (förstoringsglaset) och söker på något så visas resultaten för den tidigare sökningen. Det spelar ingen roll hur många gånger man försöker. Går man via den riktiga klienten så fungerar det. Extremt störande. :ehm:

Någon som har liknande problem / lösning?

3. benhur

benhur Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    207
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    xiaomi redmi note 4 / Huawei P8‎

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    xiaomi redmi note 4 / Huawei P8‎
    Har samma problem och även när jag är kopplad mot WIFI i hemmet, min son säger sig också märka av det med andra lurar än just HTC