konstigt störning på displayen

Discussion in 'Nexus One - Allmänt' started by TheNano, Apr 11, 2010.

1. TheNano

TheNano Senior Droid Medlem

MINA ENHETER

väl, jag kan inte beskriva detta så bra men min Nexus känns lite konstig, om jag har svagaste ljuset på och kommer in på swedroid eller annan sida med vit backgrund så blir den vita svagare från vänster om sidan till textraden börjar det känns som en randig ljusskillnad från en rad till nästa rad, kolla bilden och se om det är samma på era skärmar med . tack till alla som testar och svarar, jag vilje faktiskt skicka in den för detta ....

2. chaval

chaval Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Hej, det är samma på min. Det ser jag dock endast om jag trycker och håller in med ett finger, som om skärmen känner av att den trycks. Då ser jag sådana ränder. De försvinner när jag har släppt.

Edit. Det blir liknande ränder om jag scrollar med bollen också.
    dock inte lika mycket. Inget som stör mig dock.

Hur är det med er andra?

Last edited: Apr 11, 2010
  3. Minuet

Minuet Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Har detta på min också. Tror att det är en konsekvens av amoled-skärmen. Prova att vrida telefonen så att texten hamnar i landskapsläge, då försvinner ränderna.

4. TheNano

TheNano Senior Droid Medlem

MINA ENHETER

ja, det är sant , det visste jag men en enda gång jag har sett en annan nexus så hade den inte detta , det gick alltså inte få den lika mörk som min trotts at vi sänkte de lika mycket dvs till lägsta , han hade update-1 OTA och jag den senaste läkta Romen så man kunde inte helt dra slutsatser , Min hade dock detta beteende även innan uppdateringen