Kontakt och sms problem

Diskussion i 'Hero' startad av philipsward, 30 aug 2010.

1. philipsward

philipsward Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej!

Jag har problem med att göra mass sms utskick. För det första, jag har försökt att göra en grupp med de kontakter som jag vill kontakta samtidigt, men när jag ska öppna den gruppen i chompsms får jag upp typ 22 kontakter istället för 15, när jag kollar närmare på det ser jag att programmet har lagt till två av samma kontakt även fast jag bara har ett nummer på den i kontaktboken.

Ett annat problem är också att ofta mer en hälften av alla jag ska skicka till blir det send failure på. Jag har ingen aning om varför, enormt irriterande då det går att skicka till vissa. Har ni något tips på någon ny applikation eller hur jag ska få ordning på detta? Hela kontaktlistan verkar vara helt konstig också, om jag söker upp en kontakt genom dialern finns den där, men när jag sen ska ta upp den manuellt i kontaktlistan finns den inte där, och jag har ställt in att visa den typen av kontakter (google).

Tack på förhand.

2. philipsward

philipsward Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Det verkar som att det finns "extra" kontakter i sms klienterna, har provat både handscent och chomp, som jag inte kan se varken i gmail kontot eller i telefonens kontakt app.