Blir tokig. Nu är det andra eller tredje gången alla Facebook kontona raderas från mina kontakter. Är det fler som har samma problem. Har synkat kontakterna med gmail. Som tur är har man inte hundratals kontakter...
Har hänt mig ett par gånger också. När det hänt så kan ju telefonen "göra om" alla kopplingar åt dig om man har exakt rätt namn så det har inte orsakat en massa tidsödande jobb att få tillbaka det för min del...men håller med att det är irriterande.
Idag så har jag problem med att fb kopplar ur titt som tätt, kopplar dock in sig sen. Extremt irriterande om jag sitter i babbler då inloggningsruta hoppar upp titt som tätt. Får även notifieringar som säger att jag är utloggad. Har hållt på så här i ett antal timmar nu & jag undrar om problemet ligger hos mig eller hos fb? Någon annan som märkt nåt?
hoppas detta är något tillfälligt som inte ligger i min Hero för nu så är den helt hopplös, kopplar ur fb hela tiden...
Skönt att höra, då ligger problemet inte hos oss utan hos fb... Jag har aldrig heller haft problemet under den månad jag haft luren.
Detta har hänt mig en gång i förra veckan men aldrig mer därefter och det löste sig efter att jag hade loggat in på Facebook igen. Jag kör senaste mjukvaran på min Hero och det hände dagen efter att jag uppgraderat just mjukvaran.
Ok. Mig händer det konstant nu & än fast jag loggar in så loggar den ut igen. Uppgraderade till nya mjukvaran för över över en vecka sen...
Jag har inte haft några problem med Facebook i min Galaxy, men jag har övergivit Babbler för Facebook-appen. vet inte om det spelar nån roll? Den har inte riktigt samma features, men man slipper reklamen.
Problemet ligger inte i babbler utan telefonen loggar ur fb så jag tappar min fb-kontakter m.m. ja dessa återkommer förstås om jag lyckas logga in igen men just nu så verkar den bara vara inloggad nån minut efter jag loggat in på nytt i inställningarna, sen så kopplar den ur...
Första gången jag stött på problemet var nu när jag körde hem. Den hade loggat ur sig, men när jag väl var hemma så hade den fixat till kontakterna igen.
Hmm. Känns som att det då är nåt just nu. Jag kan överhuvudtaget inte logga in sen några timmar men ska vänta och se om det löser sig. Obs att babbler funkar ändå, det är telefoninloggningen som krånglar.
Jag har också haft problem idag. Skönt att se nån mer har samma bekymmer så jag slipper bryta av luren på mitten
Skumt den inte cachar sånthär på ett bättre vis. Irreterande att inte mina kära bilder i telefonlistan syns nu facebook i sig kan jag leva utan
Count me in, facebook är rätt kass idag. Urloggning på mobil, samt lite strul på hemsidan. De gör säkert om nåt superviktigt, som vanligt :-)
Oh crap, det har jag redan gjort i ren frustration!! Nä, skämt och sido. Jag har också haft problem med FB-kopplingen bland mina kontakter idag, verkar som att jag blir utloggad från FB hela tiden.