Kontakter försvunna, hjälp mig hitta dem!

Diskussion i 'Frågor och support' startad av Slimstar, 4 jan 2013.

1. Slimstar

Slimstar Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Halloj!

Bytte precis telefon från en Nexus S till Nexus 4 och antog att alla mina kontakter var synkade genom google (fattar fortfarande inte varför det inte var så..?).

Jag kopierade hela innehållet från förra luren till datorn innan jag resetade den och nu upptäcker jag att många kontakter saknas och inte finns på mitt google konto. Dessutom finns massa kontakter på mitt google konto som jag hade raderat sen tidigare via telefonen.

Hur som helst, vart kan jag hitta dessa kontakter? De är inte lagrade på google contacts, de är inte lagrade på sim, de måste ha varit lagrade på telefonen, och telefonens innehåll har jag ju kopierat till datorn, så någonstans borde jag kunna hitta dem, eller? Om jag kan hitta mina gamla sms så hade de varit hjälpsamt också.

Hjälp!

2. T4JZ0N

T4JZ0N Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    46

MINA ENHETER

Hur har du kopierat innehållet till datorn? Om du bara fört över innehållet från sd-kortet, alltså det du kommer åt när du kopplar in den som mass-storage i datorn så lär du inte hitta det.

3. Slimstar

Slimstar Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Japp det är det jag gjort tyvärr, antar att jag får ge upp?

4. elkdroid

elkdroid Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

haft samma problem förrut när jag bytte lur, antar att det enda man kan göra är att fråga google :( säg gärna till om du löser det!