kontakter i nexus one problem

Diskussion i 'Nexus One - Allmänt' startad av spartaneye, 13 maj 2010.

1. spartaneye

spartaneye Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

syncar med mitt google konto och webplatserna blir ej syncade till telefonen,
    Och lägger jag in webplatsen manuellt i telefonen så händer det inget när jag trycker på den , Borde inte webläsaren öppnas när man trycker eller har jag ngt fel i mina inställningar.

2. jonaz

jonaz Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    17

MINA ENHETER

Försök förklara exakt vad du försöker göra och vad som är problemet... som vad för webplats du snackar om?

3. spartaneye

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

jag menar att jag har typ vissa personers hemsidor inlagda i kontakter. då vill jag kunna klicka på webplatsen i kontakter och den ska öppnas. funkar med desire och iphone men inte i min nexus?

4. söder

söder Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    71

MINA ENHETER

Jag skulle vilja att MYCKET i contact blir bättre.

1. I telefonen finns det olika rutor för gata, stad och postnr. I contacts på gmail är det bara EN ruta.

2. Du kan inte lägga till födelsedag på telefonen, bara på contacts på gmail. Dock visas födelsedag i contacts på telefonen om det redan finns.

3. På telefonen kan man sätta custom title på olika telefonnummer, och dessa visas även i contacts på gmail. Dock kan du inte sätta egna custom labels på contacts i gmail.

=/

/Söder

5. spartaneye

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

men fliken finns ju där lägg till webbplats, så gör man det och sedan trycker man där då händer inget det är väl meningen att det ska auto öppnas?

6. Barilla

Barilla Bannlyst Bannlyst

Mottagna gillanden:
    13

MINA ENHETER

Varför skulle "lägg till webbplats" öppna browsern?

7. spartaneye

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

tja därför har du en webbplats inlagd i kontakter i både iphone och htc desire så kan du ju klicka på den och komma till sidan. fliken webbplats finns väl där av ngn anledning antar jag.

8. spartaneye

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

exakt det jag menar är att man kan lägga in en persons hemsida i kontakter, och på iphone och desire kan man sedan klicka på den för att komma till sidan men det händer ej ngt i nexus one ?