Problem: Kontakter uppdateras, men sen borta!

Diskussion i 'One X - Allmänt' startad av lindy666, 24 mar 2013.

1. lindy666

lindy666 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hejsan! Blir smått irriterad på ett problem, är väl för att jag kanske inte är så clever vad gäller dessa smartphones, men det är så här att när ja signar in på facebook så synkar den mot hela min kontaktlista i telefonen och folk får sina korrekta bilder osv i min kontaktbok..men sedan när ja loggar ut från facebook, ja då går telefonen tillbaka till nåt annat? Där ingen har någon bild alls lixom?

Verkar ju tokflängt att ja skall vara tvungen att vara inloggad hela tiden för att få ha det som jag vill i kontaktboken?? Hoppas någon förstår vad jag menar och har en lösning:)

2. mbs

mbs Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    452

MINA ENHETER

Det är nog inte meningen att man ska logga ut, men om du känner att du behöver det. Stäng då först av synkroniseringen med facebook, är du utloggad så misslyckas den, och då torde informationen tas bort (säkerhets funktion).

3. e7andy

e7andy Professional Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    835
    Telefon:
    Huawei P10 Plus

MINA ENHETER

Telefon:
    Huawei P10 Plus
    Telefon 2:
    Nexus 5
    Telefon 3:
    ADP1
    Övrigt:
    LG G Watch R, ChromeCast
    Vad är anledningen till att du loggar ut från Facebook?

4. lindy666

lindy666 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Nä jag vet inte varför jag loggar ut egentligen, kan väl lika gärna vara inloggad lixom i bakgrunden så är mitt problem löst. Så gör vi! heeh tack för hjälpen

5. Stingray454

Stingray454 Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    96

MINA ENHETER

Märkte samma grej själv, tjejen ville kolla facebook från min telefon och loggade ut mig - BOOM så var alla kontakter mm borta, man fick lite panik :P. Men det fungerade som sagt bra att bara logga in igen. Att logga ut är typ samma sak som att radera allt som har med det facebookkontot att göra från telefonen, inklusive kontakter.