kopiera till mappar??

Diskussion i 'Desire - Frågor och problem' startad av wigge70, 31 augusti 2010.

1. wigge70

wigge70 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    13

MINA ENHETER

Hej på er alla glada desire ägare..skulle behövalite hjälp,jag har skapat en mapp på hemskärmen men hur kopierar jag text dit från tex handcent?jag långklickar på texten och väljer kopiera text men sen när jag skall klistra in i mappen går det inte:( vad gör jag fel??

Love this phone:)

2. Pallee

Pallee Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    22

MINA ENHETER

Lättaste sättet är väl att lägga en genväg, i ditt fall till Handcent, på Hemskärmen och sedan drag-droppa den på mappen?

Edit: Eller missförstår jag dig? Mappar på skrivbordet är bara till för ikoner, inte text... sen finns det special-mappar för spotify, facebook, kontakter etc... så har jag förstått det iaf...

Edit 2: Du kan ju ladda hem en texteditor, till exempel ColorNote, och lägga in texten där... det finns smidiga widgets till ColorNote också.

Last edited: 31 augusti 2010
  3. wigge70

Mottagna gillanden:
    13

MINA ENHETER

Tack för tipsen ska prova med colornote och se om det går...tycker det borde gå att bara klippa ut texten och klistra in den i en mapp,men det verkar inte så...

4. Toneloc

Toneloc Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    311
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Pixel 7 PRO

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Pixel 7 PRO
    Telefon 2:
    Pixel 6a
    Telefon 3:
    Oneplus Nord CE
    Platta:
    Cube Talk 9X
    Platta 2:
    Motorola xoom
    Du får tänka på att det är en dator du använder, det går ju inte i tex windows eller linux heller att kopiera text från ett dokument och sedan försöka klistra in den texten i en mapp som du har på skrivbordet, du måste ju först klistra in den på ett "papper".

5. wigge70

Mottagna gillanden:
    13

MINA ENHETER

Det funkar inte att kopiera text från handcent:-( vet ej vad som är fel..har provat men hur lägger man in i mappen?