Kraschad kalender som inte verkar funka nu, nån som råkat ut för detta?

Diskussion i 'Sajtrelaterat - hjälp och förslag' startad av eberlund, 25 aug 2009.

1. eberlund

eberlund Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej

Har en HTC Hero och för nån timme sen så blev något fel på min kalender (standardkalendern som följde med). Den fick en force close och sen försvann alla mina appointments i kalendern. Nu verkar det inte funka att synca med min outlook, dyker inte upp några events alls i kalendern.

Testade att skapa 2 nya events i kalendern, ingen av dem syns (den lilla fliken) och de är inte där heller om jag går in på dagen ifråga. Inte heller eventslistan visar något.
    Ännu konstigare är att min Laik calendar widget (visar kommande events) visar den ena av dem som jag satte på 30e augusti men den visas inte i själva kalendern som sagt. Jävligt störigt att den inte funkar och ännu störigare att den kraschar och pajar allt.

Nån som råkat ut för detta som har tips på hur man åtgärdar? (bör kanske tilläggas att min telefon är ohaxad)

har testat att stänga ner kalendern med tasKiller och och har startat om telefonen men problemen återstår.

såg nu att kalenderwidgeten visar "24" istället för "25" som det är idag också....
    //Krille

Last edited: 25 aug 2009