Ladda ner kartor till Brut Google Maps

Diskussion i 'Applikationer' startad av frelah, 6 sept 2010.

1. frelah

frelah Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    XZ1 Compact

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    XZ1 Compact
    Finns det någon sida som man kan tanka ner kartorna via PC och och lägga över till SD-kortet?

2. drewi

drewi Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    10
    Telefon:
    Pixel 2 XL

MINA ENHETER

Telefon:
    Pixel 2 XL
    Mina cachade kartor tar upp 45mb och det är bara för vanlig användning, jag har svårt att fantisera om hur många gb kartor över hela sverige skulle ta upp.

Vad jag vet finns det inga sidor som delar ut kartorna

3. frelah

frelah Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    XZ1 Compact

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    XZ1 Compact
    Nej det är sant. Jag reser en del, ska till Munchen om några veckor och det skulle vara trevligt om man kunde ladda ner en stad/land för tillfälligt bruk så man kunde använda GM där.

4. promenad

promenad Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Håller med! Tror dock att du får hålla dig till ett navigationsprogram än så länge.

5. tysk

tysk Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Gratis mapdroyd använda openstreetmap och hela Europa offline är ung. 1 GB på mitt SD. Det finns även en betal navigationsapp till mapdroyd, som jag har inte provad ännu. Jag tyckar att openstreetmap baserade kartor funkar hyfsatt bra för det mesta.

@frelah
    Tchibo (kaferöstare) i Tyskland säljar just nu (tills 20/9) kontant SIM för 1 € (plus leveransavgift, ung. 5 €), obegränsad surf i en månad kostar 9.95 €. Är förmodligen just nu det billigaste sätt att surfa i Tyskland. Funka i alla olåsta telefoner, måsta beställas via nätet, skickas enbart till address i Tyskland. Sedan kan man köpa uppladdning i alla Tchibo butiker. Jag har en Tchibo SIM bl.a. för att kunna använda google navigation i Tyskland. Se också

http://prepaid-wireless-internet-access.wetpaint.com/page/Germany+-+Tchibo

6. ivarson

ivarson Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

det går att göra det du vill. jag har aldrig gjort det själv dock så ska inte yttra mig om hur smidigt det är.. det står väldigtr många inlägg om detta förfarande på den officiella brut.all maps tråden @ xda: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=630887

man har nåt program som konverterar skiten till rätt format som du sedan lägger in sdcard/brut.maps..