Ladda upp filmer på Youtube?

Diskussion i 'ASUS' startad av Swesnow, 17 sept 2011.

1. Swesnow

Swesnow Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    24

MINA ENHETER

Hej!

Jag har under den senare tiden försökt ladda upp filmer och kommit till slutsatsen att med fel format är det närmast omöjligt. Detta gäller även för Movie Maker då den får exakt samma problem som Youtube. När man försöker ladda upp en film och väljer något annat sätt en galleriet så verkar inte youtube eller movie maker gilla det. Just nu har jag en film i .MOV format som jag gärna skulle vilja få upp men jag kan varken ladda upp den på youtube eller köra in den i Movie Maker (eller vad den nu hette) eftersom galleriappen inte kan läsa .MOV. Då var min idé att det kanske skulle gå om jag gick in på hemsidan youtube men ingen lycka där. Någon som har ett bra tips eller en länk till en konverterare?

2. felixdroid

felixdroid Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    61

MINA ENHETER

Provat aclla appar på market som kommer upp när du söker på "youtube upload"

3. Swesnow

Swesnow Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    24

MINA ENHETER

Ehhh, har du själv testat att söka på det? Det finns ingen för mitt ändamål.

4. felixdroid

felixdroid Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    61

MINA ENHETER

ojsan, provade att söka, kommer ju inte upp något vettigt, har sett liknande appar för facebook när jag har laddat ned facebook klienten och trodde därför att det fanns liknande för youtube. Men tydligen inte... sorry my bad

Edit: kanske kan denna sida vara något om den funkar på förvandl'Arn http://www.mediaconverter.org/

Last edited: 19 sept 2011