Ladda upp valfri fil på webbsida?

Diskussion i 'Desire - Frågor och problem' startad av drjoshua, 5 nov 2010.

1. drjoshua

drjoshua Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag skulle vilja kunna ladda upp valfri fil på en webbsida. När jag klickar på webbknappen Bläddra så anser min Desire att jag enbart ska leta efter bilder i Gallariet, röstinspelningar eller Musik.

Samma problem infinner sig när man vill bifoga något till ett mejl! NÅGON har bestämt vad jag ska bifoga. Det löser man iofs lätt genom att installera någon form av File Manager. Därifrån brukar jag långtrycka på den fil jag ska bifoga och välja Skriv epost.

Jag saknar alternativet "Valfri fil" eller liknande. Hur kommer jag runt problemet.

2. malexin

malexin Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    167
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Nexus 5

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Nexus 5
    Ingen har bestämt vad du ska bifoga, utan det som visas är helt enkelt en lista över applikationer som har stöd för att hantera det som ska utföras, i detta fallet att välja en fil. Eftersom det inte finns någon inbyggd filhanterare så krävs det att du installerar en sådan (som har stöd för detta), t ex ASTRO, för att få möjligheten att välja valfri fil. Då får man utöver de alternativ du beskrev ovan också valet att välja en fil med hjälp av filhanteraren.

3. drjoshua

drjoshua Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Grymt, File Manager ger inte den möjligheten att välja valfri fil. Inte heller Android, vilket jag fortfarande anser är att NÅGON bestämt vad jag ska ladda upp.

Tack för tipset.