Ladda upp videoklipp till facebook???

Diskussion i 'Desire - Frågor och problem' startad av damagee, 1 aug 2010.

1. damagee

damagee Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    53

MINA ENHETER

Nån som vet hur jag ska kunna ladda upp mina videoklipp till facebook? Formatet som telefonen spelar in är 3gpp och det stöder inte facebook... vilket format har andra telefoner som iphail och nokia etc. etc... går det att göra på något sätt? jag har inte heller fått nån app från market att fungera med det som facebook uploader tex...
    Märkligt om det inte ska fungera med HTC bara???

Samt att skicka det via youtube känns inte ok enligt mig, dock så är det såklart ett fungerande exempel...

2. Spooky

Spooky Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    128

MINA ENHETER

Ladda ner appen Facebook för Android. Med den torde det gå att ladda upp vidoklipp till Facebook.

3. humble

humble Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    28
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Samsung Galaxy s8

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Samsung Galaxy s8
    facebook app till android sucks

nope, facebook appen suger riktigt illa. inga filmklipp alls går att ladda upp, inte bilder heller via appen. endast om du tar bilder direkt men ingen film ändå.

går man in på bilder så kan man dela bilder och film till olika ställen där bland även facebook. väljer man dock facebook försvinner alla filmklipp och bilder är det enda valet.

jag använder mig av mail. skickar till mailadressen för bilder och filmklipp som fejjan erbjuder. fick sist också ett felmeddelande på 3gp filerna men via datorn så funkade dem och läser fejjans faq så ska 3gp funka.o_O

jag har använt mig av iphones facebook app och den app till android är PINSAM! ändå ska desire vara en telefon med fokus just på sociala medier med facebook i spetsen... ! :mad:

4. Mr_Snarl

Mr_Snarl Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    12

MINA ENHETER

ladda upp den till youtube, och länka därifrån sedan.
    Du kan dela till facebook från youtube-appen.
    Lite mer jobb kanske..

5. damagee

damagee Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    53

MINA ENHETER

Jag tackar för era svar...
    Med youtube blir det nästan mer bök än roligt...
    Och med mail så får jag inte till det... som sagt, fokus på det sociala med google, facebook och så kan man inte ens ladda upp ett filmklipp... dåligt... Men med iphail går det utmärkt... inte bra alls att vi inte kan då...

6. Mr_Snarl

Mr_Snarl Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    12

MINA ENHETER

Tänk vad snabbt saker och ting blir "dåligt". Det var inte längesedan man inte ens kunde surfa på internet på sin telefon...

7. kaah

kaah Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER