Problem: Laddar inte med tillhörande laddaren

Diskussion i 'Galaxy Nexus - Allmänt' startad av will, 11 dec 2011.

1. will

will Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    36
    Telefon:
    Samsung Galaxy S6

MINA ENHETER

Telefon:
    Samsung Galaxy S6
    Platta:
    Nexus 7
    Suck, har ett ganska jobbigt problem. I fredags när min Nexus låg på laddning märkte jag att den hade slutat att ladda fastän den inte var fullt laddad. Drog ur och satte i laddaren utan att det blev bättre. Startade om mobilen och testade igen, vill fortfarande inte ladda.

Orkade inte riktigt ta tag i det då, hade ändå 80% så tänkte att jag testar imorgon igen. Sagt och gjort, testade igår men fungerar fortfarande inte! Testade då med laddaren till min transformer, och visst då började den ladda direkt precis som vanligt. Jaha, då är det fel på laddaren tänkte jag. Bara för att vara säker testade jag Nexusens laddare på en annan telefon, en Blade, och tror ni inte det fungerade helt perfekt?!

Alltså, det är varken fel på telefonen eller laddaren, de fungerar bara inte tillsammans. Någon som har några idéer för att lösa mitt problem?

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk

2. GalaxyKöping

GalaxyKöping Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Samma lika problem för mig med. Tänkte fara o "bråka" till mig en ny riktig laddare i min telefon butik inte en som här kombi modell laddare/data kabel