Problem: Lägen och rutiner

Diskussion i 'Galaxy S23 Ultra' startad av mbs, 15 sept 2025 kl 06:53.

1. mbs

mbs Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    474

MINA ENHETER

Lägen och rutiner har gett upp (dotterns S23 Ultra), det är helt tomt, går inte skapa rutiner (för det finns inga "Om"att välja och inga att söka fram och de gamla är borta).

Har tömt både cache och data, men det hjälper inte. Har även följt förslagen här: 7 Fixes for Routines Not Working on Samsung Galaxy Phones - TechWiser
    Men det hälper inte.
    Testar jag att imporera rutiner så får jag upp att de inte stöds av telefonmodellen (de är skapade på en S23 Ultra).
    Vill verkligen inte återställa mobilen, men Lägen och rutiner är något som används flitigt...

Nån som varit med om det här, och lyckats lösa det (utan återställa mobilen)?

2. cjb

cjb Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 296
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Galaxy S25 Ultra

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Galaxy S25 Ultra
    Telefon 2:
    Galaxy S23+
    Testa även rensa cache partitionen från recovery om du inte redan gjort det.

mbs gillar detta.
  3. mbs

mbs Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    474

MINA ENHETER

Glömde skriva, det är testat. Men något som slår mig att att "appen" inte nollställs helt när jag "tömmer" data, den behåller inställningarna för behörigheter. Skulle inte förvåna mig om det är något skit där som blockeras... Ska kika på hur jag kan nollställa behörigheterna när jag får möjlighet igen.

cjb gillar detta.