Lägga en widget på en widget?

Diskussion i 'Desire HD' startad av ng0r, 1 jan 2011.

1. ng0r

ng0r Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej! Någon som vet om man kan lägga en widget på en annan widget på något sätt? Använder launcher pro just nu och vore riktigt bra om man kunde lägga en widget ovanpå en annan, för som det är nu flyttas den ju bara till en tom plats istället. Någon som vet om det går?

2. Azfor

Azfor Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    32

MINA ENHETER

Vad jag vet går det inte.. fast det går "typ" om du lägger in widgets med många rader och pelare inställda, alltså utrymet på skärmen å sen ställer ner utrymet igen.. men då hamnar dom lite huller om buller, å de vill man ju inte..? :P och varför vill du det? :S blir det inte väldigt rörigt då? går ju lixom inte att klicka igenom en annan widget!!

3. ng0r

ng0r Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Nej men om en jag en widget som är ganska stor, och sen vill jag kunna ha en lite mindre widget på den.

4. Wake

Wake Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    9

MINA ENHETER

En liten likande fråga finns det något sätt att lägga flera widgets på en hemskärm och scrolla mellan dom?

5. RogerP

RogerP Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    124

MINA ENHETER

Jag använder multicon, vilket gör att du kan lägga 4 ikoner på 1 plats. Grymt smidigt!.

6. hock

hock Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

jag har lyckats med det.

Kör launcher pro plus och med det kan du ju förminska/förstora widgets vilket är krav för att detta ska funka.

Som exempel kör vi en klockwidget som tar upp hela skärmen som du vill ha andra widgets på. Gör då följande:

Drar den stora klockwidgeten till en annan skärm och förminska den. lägg in widgetarna du vill ska ligga i klockwdgeten på skärmen, drar tillbaka den förminskade klockwidgeten och slutligen förtstora upp den över de andra widgetarna. Klart!

Varför du ska dra ut klockwidgeten från skärmen innan du lägger in de andra widgetarna är för att de andra ska komma ovanför klockwidgeten så att du kan trycka på dem. gör man tvärt om kommer de ligga under klockwidgeten och du kan inte komma åt dem. Lycka till!

ng0r gillar detta.
  7. ng0r

ng0r Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

hock, det var precis så jag menade! TACK!