Lägga till bilder på kontakter

Diskussion i 'Galaxy S - Allmänt' startad av skidjesper, 31 mar 2011.

1. skidjesper

skidjesper Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej, jag försöker att lägga upp bilder på alla mina kontakter. Jag hade det en gång i tiden när jag hade Eclair på mobilen och nu vill jag ha det igen. Men då är problemet. Hur i bastun gör jag? Jag försöker att skapa en kontakt men den hamnar bara under "grupper" och "ej tilldelade". Det är jätte tråkigt! Hur ska jag göra för att få det att fungera som det ska eller som jag vill.

Tack alla snälla som vill hjälpa mig <3

2. littlelen

littlelen Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Gå in på kontakten och tryck på + tecknet som ligger i "bild/avatar" fönstret?

3. Patrick117

Patrick117 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Du kan också lägga till dina kontakters Facebook bilder automatiskt. Håll inne en kontakt och tryck sedan anslut kontakt så kan du välja en Facebook kontakt att synca den med.

4. skidjesper

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Men alltså det funkar ju att sätta in bilder, men inte att ha dem som kontakter. Dem jag lägger in hamnar bara under "grupper" och "ej tilldelade". JAg vill ju ha dem under KOntakter.

5. Patrick117

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Du sätter antagligen in bilden på fel ställe. Om du ska ha Facebook bilder gör du som jag sa ovan. Om du ska ha en egen bild håller du inne en kontakt, trycker på redigera och sen så finns det en bildruta bredvid namnet, där trycker du och väljer bild. Det är iallafall så det är på min SGS.

6. skidjesper

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Men du läser ju inte ordentligt. Det är inte det som är problemet. Problemet är att jag inte kan lägga in några nya kontakter. Dem hamnar inte under kontakter utan under "grupper" och "ej tilldelade". Det går att lägga in kontakter via Simkortet med inte via "telefon" om ni fattar vad jag menar.

7. Patrick117

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Okej. Då tror jag felet ligger i att du har valt att inte visa dina Sim/telefon kontakter. När du är inne på kontakter tryck på menyknappen, sen trycker du på mer och till sist trycker du på Displayalternativ. Här kan du välja vilka kontakter som ska visas.