Lägga till twitter / facebook till kontakter

Diskussion i 'Liquid/Liquid E' startad av Nus, 23 aug 2010.

1. Nus

Nus Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Hej
    Antingen är jag helt bakom flötet, eller så har de dolt de väldigt väl. Oavsett vad så kan jag inte hitta var man lägger till ett twitter-konto eller facebook-konto på en befintlig kontakt. Det verkar ju som att den har hittat några av mina kontakter automagiskt, men inte alla.
    Någon som sitter på ett bra tips? :cool:

2. alexakilles

alexakilles Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

settings-----accounts and sync sen nere vid manage accounts så sätter du synck on på t.e.x facebook.

3. Nus

Nus Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Jo, det är gjort, och det syncas kors och tvärs.
    Men som jag sa så verkar den inte hitta alla kontakter. Speciellt inte mina twitter-vänner, därför undrar jag om det går att koppla dessa manuellt?

4. dekadans

dekadans Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Vet inte om det är detta du söker menmen:

Om du går in i Contacts och väljer att redigera en kontakt, förslagsvis en som inte parats ihop med tex. Facebook. När du är i vyn "Edit Contact" trycker du Meny och "Join", då bör det komma upp ett antal förslag, iaf från Facebook. (Jag använder inte twitter så vet inte om det funkar på samma sätt)

5. Nus

Nus Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Nu, av någon aledning, gick det alldeles utmärkt att koppla ihop mina kontakter med facebook- och twitter-kontakter via sättet som du sa.

Tack för hjälpen, nu kan jag stalka mina vänner i telefonen igen. Moahahaha... :cool: