Lämna in telefon problem hjälp!

Diskussion i 'Allmänt' startad av leprachun, 16 jan 2013.

1. leprachun

leprachun Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Hejsan swedroid. Jag äger en motorola razr med en trasig simkort läsare, kort sagt en pin connector har hoppat av. Eftersom jag köpt telefonen av en kompis som jag ej har kontakt mer så vet jag en vart han köpte den, för jag fick inget kvitto endast låda och alla tillbehör.

Jag försökte kolla lite på regensis (fd Anovo) men det står att man måste kontakta sin återförsäljare.

Hur ska jag kunna lämna in den på lagning nu då? Finns en en jävel som kan laga detta i div reparations butiker!!!

2. T4JZ0N

T4JZ0N Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    46

MINA ENHETER

Har du inte kvitto så kan du nog lämna in den vart som helst. Kvittot är bara intressant om det är ett garantiärende.

3. leprachun

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Jag prova på thephonehouse dom fråga ifall jag köpte telefonen där och ifall jag hade kvitto. Självklart har jag inget av det och lämnade.

4. T4JZ0N

T4JZ0N Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    46

MINA ENHETER

Prova en annan butik. Självklart ska man kunna få en vara lagad även utan kvitto. Skillnaden är ju bara att man får betala kalaset själv.

5. leprachun

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Jag vet jag kan betala själv inga problem. Men dom vill ju inte ha något med min mobil att göra eftersom jag inte köpt den där-.-

6. T4JZ0N

T4JZ0N Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    46

MINA ENHETER

När jag behövde service på en gammal motorola så ringde jag direkt till serviceverkstaden. Det va bara att åka dit och lämna in den.