Hej alla,
Jag sitter och kollar på lite skal och skärmskydd till min HTC One X på
www.amazon.co.uk och har hittat 2 snygga skal och skärmskydd som jag tänkte beställa. Detta skulle gå på 7 pund, frakten skulle typ gå på 9 pund så lite ovärt att beställa tänkte jag, men sen kom jag ihåg att Amazon har att om man beställer för mer än 25 pund så får man gratis frakt till Sverige(förutsatt att varan uppfyller 2 krav).
1. Det ska vara "Free Super Saver Delievery"
2. Det ska vara "Fulfilled by Amazon" som står bredvid säljarens namn
Mer info om detta på denna länk:
Så jag tänkte kolla om det finns några andra som vill beställa härifrån tillsammans med mig vilket leder till att vi alla sparar pengar

Det är lite dyrare än eBay jag vet, men frakten tar max 1 vecka alla gånger jag har beställt vilket är betydligt snabbare än de 4-5 veckorna man kan behöva vänta på eBay.
Om det är någon som vill beställa tillsammans med mig så skriv gärna först här i tråden och PM:a mig sen länk på det du vill ha, sen när vi fått ihop tillräckligt lägger jag beställningen och Ni betalar in summan till mig via PayPal/Banköverföring och när det kommer till mig så postar jag det vidare till Er via Posten så ni får det dagen efter mig
För Er som är rädda för att bli lurade så kan Ni söka på mitt användarnamn i Galaxy S3-forumet då jag hämtade ut och skickade ut Galaxy S3-bakstycken som Samsung delade ut till cirka 70 personer här på forumet, var inte en enda som inte fick skalet den hade betalat för så oroa Er inte

(krävde ingen extra summa för detta utan krävde endast fraktkostnaden)
Har ni några frågor/funderingar så fråga på!
Edit: Kan tillägga att jag helst gör beställningen ikväll så det kan skickas imorgon måndag och förhoppningsvis komma fram den här veckan
Click to expand...