Låst I5700

Discussion in 'Galaxy Spica i5700' started by Contego, Apr 28, 2010.

1. Contego

Contego Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

Hallå

Jag köpte en Samsung I5700 från The Phone House idag. Det stod att den var comviq-låst men jag tänkte det det ska väl fungera med ett tele2kort? När jag kommer hem och stoppar in kortet i telefonen så står det att det inte är något kort i telefonen. Kan det bero på att mitt kort börjar gå sönder (det är ett par år gammalt)?

2. LiZzEn

LiZzEn Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

jag tror att det är fel på ditt kort. Det ska funka med tele2! min kompis köpte också från the phone house och hon använder sitt tele2-kort.

3. Contego

MINA ENHETER

Yes fick fram att det stämmer. Efter lite pillande fick jag til ldet, telefonen var inte låst.
    Problemet med mitt kort är att jag fick klippa i det för något år sedan när jag skulle använda något "unlock sim card" eller vad det heter. Har dock aldrig varit problem i tidigare telefoner.

4. LiZzEn

LiZzEn Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

vad bra! men du kan ju alltid beställa ett nytt av tele2 ifall det inte fungerar sen igen ;)

5. Contego

MINA ENHETER

Det fungerar för tillfället men jag beställde ett nytt så jag slipper problemet i framtiden iaf :)
    Jag har dock en fråga. Det sitter ett skärmskydd på telefonen nu, ganska taskigt ditsatt. Sitter det ett bättre under eller är det allt som finns?

6. Brain

Brain Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

När jag köpte min (dock begagnad) så fanns det endast en tunn skyddsfilm ja, och denna var enligt säljaren original. Jag hade den på ett tag, och tog sedan av den, för jag tyckte inte jag behövde den. Min satt dock fast bra, men det är möjligt att den förra ägaren flyttade på den. Så vill du ha ett bättre skydd får du köpa det separat.

7. Mist

Mist Adult Droid Medlem

Operatör:
    Fello
    Telefon:
    S9+

MINA ENHETER

Operatör:
    Fello
    Telefon:
    S9+
    ROM:
    Noble Rom 3.6
    Info:
    Android 13
    Jag kan rekommendera att du köper ett Copter-skydd.:)