Launcher Pro Plus PROBLEM!!!

Diskussion i 'Frågor och support' startad av cooltman99, 2 feb 2011.

1. cooltman99

cooltman99 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Tjenare! Jag har problem med Launcher Pro Plus! Jag har köpt appen idag genom marker (free version och sedan köpte till full) och har aktiverat koden, vilket har fungerat perfekt. När jag gör några inställningar i LP så vill den starta om LP som alltid, men det är då det blir problem... :( De inställningar som jag tidigare gjort, försvinner samt att den vill att jag ska aktivera LP igen, vilket gör att den startas om och sedan är allt borta igen.... Detta kommer bara gå runt och runt hur många gånger jag än gör det...
    Här är lite info om mobilen, som är installerat, som kanske är orsaken till problemet.. Eftersom jag är ganska dålig på detta, så behöver jag all hjälp jag kan få!! Kan säkert radera många av dessa appar, men är inte så jätte insatt i vad dom gör, så jag låter dom vara kvar:

-Darkys ROM v9.0
    -AutoKiller Optimizer
    -BLN Controll Free
    -Darkys ROM app
    -FasterFix
    -History Eraser
    -Juice Defender
    -SGS Info
    -SGS Toolbox
    -SGS Tools
    -Spare Parts
    -Superuser
    -Voodoo Control app

Hoppas någon kan hjälpa mig på vägen! :innocent:
    /Oscar

2. josåatt

josåatt Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    118

MINA ENHETER

Testat att stänga av Autokiller och juice defender? Generellt så tillför den typen av program mer problem än de löser också.

3. cooltman99

cooltman99 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Tack för tipset! :) Jag har avinstallerat Autokiller, och ska testa ta bort Juice imon...

Sent from my super awesome SGS with Darky's ROM***