ska försöka att inte krångla till de allt för mycket här nu. använder som sagt launcher pro plus och sedan beautiful weather på de i min DHD. jag vill ha en full screen väder animation vid upplåsning som på sense, fasst då i Launcherpro såklart.och får inte det att funka alls. har använt launcher pro i 2 dagar, och märkte här igår att sense väderanimation plötsligt dök upp på launcher pro. lite skummt då de inte funkade första dagen.men sen så ville jag endå veta hur man kunde stänga av de, ifall att, men de klurade jag inte heller ut, så jag installerade om launcherpro, sen va sense väderanimation borta igen. jag har kryssat i "animation vid upplåsning" i bw inställningar,hjälper inget. men den va inte ikryssad när sense väderanimation dök upp då plötsligt innan jag installerade om launcherpro:S. de kommer ju väderanimation när jag trycker på vädergrejjen under beautiful home weather, dock utan ljud då. och för att få de fick jag tanka hem bw animation pack, men vill som sagt ha sense väderanimation efter upplåsning med . testade bw i sense med, men där funkade de inte heller, alltså inget väderanimation som dök upp efter upplåsning där heller. vart ligger felet igentligen? sorry om jag krånglade till de för mkt här, för jag krånglade helt klart upp de för mig iaf haha
glömde att tillägga att använder standard vädertema i bw.
Last edited: May 29, 2011