LauncherPro plus laggar till fördärvet...

Diskussion i 'Galaxy S - Allmänt' startad av emilanderas, 5 maj 2011.

1. emilanderas

emilanderas Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej!
    Jag har kört med LauncherPro plus ett bra tag. Funkat hur bra som helst och telefonen blev bra mkt snyggare och snabbare. Men för ett tag sedan har den börjat krångla mer o mer. Så fort man gör nåt (öppnar en meny, kör en app eller dylikt), startar den om launchern igen och det tar ca en minut innan man kan använda telefonen igen. Ofta kraschar den det första den gör när man startar upp telefonen också. Jag har ställt ner minneshanteringen till "light" enligt tillverkarnas rekommendationer, men det gör föga skillnad. Finns det inte nåt sätt man kan tvinga telefonen att köra den i bakgrunden när man kör nån annan app?

2. neddie

neddie Android Medlem

Mottagna gillanden:
    1 057

MINA ENHETER

jag gjorde precis tvärtom och körde upp skiten till high sen rullade den på kanon ;)

3. emilanderas

emilanderas Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Testade det, men det blev om möjligt ännu värre. Det ska väl tilläggas att jag kör med 7 skärmar, ganska fullmatade med widgets. Har för tillfället gått tillbaka till TW med bara en skärm med lite ikoner, men även den startar om (även om det går på ca 4 sek istället). Vad är det för fel?