LAYAR lager

Diskussion i 'Applikationer' startad av Bearswe, 26 november 2010.

1. Bearswe

Bearswe Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Layar e ju underbart! Men eftersom ja bor I en liten skitstad så finns de inte så mycket där, så man får ju nästan åka in till residensstaden bara för å leka med den. Vad har ni för tips på roliga lager man kan använda? Samt är det nån som vet om Layar är Samsungspecifik eller kan man tipsa HTCare om den?

2. blipblop

blipblop Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Nej den ska fungera allmänt, jag kör den på min Xperia X10.

3. G4il1

G4il1 Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    367

MINA ENHETER

Har testat Layar sedan jag fick min HTC Hero för snart ett och ett halvt årsedan så den har inget med Samsung att göra.
    Layar är ren android app och har dessutom blivit rekommenderad på många ställen så tipsa på du även om jag tror väldigt många redan känner till den :-)

Tyvärr bor jag i en storstad så jag har inte mycket tips angående andra lager att ge dig då jag bara testat här.

4. Bearswe

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

5. Bearswe

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Ja tänkte väl kanske inte tips folket här om layar, men de e ju toppen när man ska övertygafolk att skaffa androidlur, så att de inte av rent oförstånd går å köper ett sånt där utländskt uddamärke som skyltar med halväten frukt. ;-)

6. io53

io53 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    58

MINA ENHETER

Det är inte ens något android specifikt, det fanns väl till iOS före android har jag för mig(?) :P

7. henca

henca Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    211

MINA ENHETER

Jag kan ju tipsa om mitt lager "Strandnära vägar". Om du inte hittar någon punkt i närheten av där du bor så är det bara att ge sig ut till närmsta fina väg och fota. Skicka sedan upp fotot tillsammans med koordinater och en kommentar på http://poolhem.se/strand/ så kommer din nya punkt med i lagret. I slutet av sidan finns en knapp "Bidra med ny POI" för att skicka upp sin egen punkt.

m v h Henrik