Legend, buggar??? jobbigt!!

Diskussion i 'Legend' startad av corleone, 10 maj 2010.

1. corleone

corleone Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hejsan

Har haft min legend i 3 veckor snart och jag har redan börjat upptäcka buggar som är ganska grova:

1. "RAM"-minnet minskar ju mer telefonen är på. Fast jag har en killer program som kan stänga ner program som är öppna så hjälper de inte. När jag startar telefonen så brukar jag ha 150 mb free memory, efter ett tag så sänks de till 60.

2. Jag använder handcent sms. Vissa sms som jag har skickat till kontakt x, har kontakt z fått. Och de hänt några gånger, väldigt skumt.

3. När det ringer och jag ska vara på samtal och telefonen ligger i fickan, hinner knappt röra telefonen innan ja klickar av samtalet? jag touchar inte ens skärmen. För att svara måste man dra uppåt, hur ändrar man detta?

2. Raketostkostym

Raketostkostym Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    24

MINA ENHETER

Så funkar Android. Saker läggs på ramminnet för att kunna användas fort, vilket snabbar upp systemet. Blir minnet fulllt tar systemet bort saker självt. Man behöver inte använda taskkillers eller göra omstart. :)

3. Nordis

Nordis Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    21

MINA ENHETER

När det gäller punkt 2 är väl det i så fall en bugg i den appen. Prova Chomp förslagvis..

4. corleone

corleone Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Vad är Chomp?

5. wmb

wmb Android Veteran Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    2 661
    Operatör:
    Fello