Legend ? Eller inte?

Diskussion i 'Legend' startad av Axer, 28 juni 2010.

1. Axer

Axer Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Hej igen! Har lite frågor om Legenden :).

1. Ljudet är det bra? och går det ställa in mycket så det blir högt (Min gamla W302 hade väldigt lågt även på högsta) Finns det equalizer??(det heter så va?)

2. Vart sitter antennen och får ni bra mottagning? (ni som inte rootad den)

3. Fungerar denna väska på Legenden? Tror dom är till för Iphone men Kompisens Galaxy Spica fungerar perfekt i den! Annars kan ni komma med tips var man kan köpa lite väskor och sånt :). Föredrar att inte beställa men visst om det är en trovärdig sida och svensk!

4. Lite andra tillbehör? :D (PS: Vill INTE ha screen protector!!!)

Mvh Axer

2. cnord

cnord Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    22

MINA ENHETER

Har själv en Desire - men sambon har Legend och är mycket nöjd.

1. Samtalsljudet är mycket bra volym på. Den yttre högtalaren är inte av hösta kvalitet, vilket påverkar ljudkvaliteten vid höga volymer, men ljudet är fortfarande högt. Equalizer finns inte i den inbyggda musikspelaren - men det borde gå att ordna genom att använda en annan mediaspelare.

2. GSM-mottagning fungerar jättebra, 3G-täckningen är stundtals sämre. Detta kan dock bero lika mycket på Tele2:s notoriskt dåliga 3G-täckning på vissa ställen. Jag kan ha strålande 3G-täckning på min Tre-Desire, när hon bara har 2G-täckning.

3. Väskan ser ut att vara såpass stor att den passar de flesta telefoner. Problemet med Legend är "hakan" - så vågar inte lova att det fungerar.

4. Sony Ericsson MW600 Bluetooth headset är ett måste - särskilt om du lyssnar på radio mycket eftersom radiomjukvaran i Legend fungerar sådär.