Säljes: Lenovo X1 Carbon

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Sphex, 18 sept 2016.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Sphex

Sphex Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    55
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    iPhone 11 PRO Max

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    iPhone 11 PRO Max
    Har lite för många datorer och surfplattor så tänkte försöka göra mig av med en. Till salu är en Lenovo X1 Carbon, det är en laptop av typen ultrabook, väldigt liten och nätt. Jag har varit nöjd med den då den aldrig haft några som helst problem, har kört olika Linux distros på den men den är knappt använd. Rekommenderar starkt om du vill köra Linux då allt fungerar med Linux och Lenovo, har knappt kört Windows på den så kan inte säga så mycket om det.

Datorn är i riktigt bra skick och batteriet är det inget fel på. Ett varningens finger, är du lite känslig för dåliga betraktningsvinklar som jag så kommer du bli missnöjd då skärmen lämnar en del att önska. Använder du datorn till arbete och i kontorsmiljö eller liknande ljussättning kommer du inte märka av det, men jag vill vara ärlig och nämna det här så jag inte har några besvikna köpare. Om du skulle vilja ha Windows på den kan jag installera det innan försäljning.

Jag köpte datorn på blocket utan kvitto och kartong Sommaren 2015, har kollat med Lenovo och den täcks av fabriksgaranti och den var inte stöldanmäld hos polisen.

CPU: i5-5300
    RAM: 8GB
    Disk: SSD 240GB
    Skärm: 1920x1080 (Full HD)
    Bilder: https://www.dropbox.com/sh/ntlbizjw5mmff1m/AABa5W5ybRMgUQgVciIeRRUIa?dl=0

Pris: När den var ny så gick den väl runt 15000, jag drömmer inte om några sådana summor men undvik skampris helst. Har inget riktpris så buda efter förmåga och samvete.

Cblucher gillar detta.
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.