Denna enheten dök nyligen upp på Giztop och en del andra sidor: Four JBL speakers, Dolby Atmos. 12.7-inch 2.9K LCD screen with a 144Hz refresh rate. An 8MP FF front camera and a 13MP AF rear camera. CPU: Qualcomm Snapdragon 870 Octa-Core processor. Full Google service and Google Play Store are pre-installed. ZUI 14 based on Android 13 OS. 10200mAh large battery. Lenovo Xiaoxin Pad Pro 12.7 Den ser ju ut att vara oerhört lik Lenovo P12 Pro. Kanske till och med är samma enhet? Priset är ju dock ett helt annat än vad jag minns att P12 Pro kostade.
ja man undrar ju verkligen om det kan stämma - vad är isf vitsen för dem själva med den "uppgraderingen"? jmf denna Lenovo Xiaoxin Pad Pro 12.6
Finns även för pre-order på Lenovos Ali sida . 808.82€ 23% OFF|Neues Produkt Original Lenovo Xiaoxin Pad Pro 12,7 Löwenmaul 2944 1840 × 144 128Hz 8g 256g/10200g mAh Gesichts erkennung| | - AliExpress
Då verkar det som att specs stämmer ändå, att de ligger kvar med snapdragon 870 . jag trodde samt hoppades att det skulle komma en version med snapdragon 8 gen 1 iaf (som de nyss släppt för legion tab y700) som så småningom kunde ha transformerats till en tab p12 pro gen 2 för globala marknaden
Var inne på att köpa pad pro 12,4 men på måndag lanseras Xiaomi pad 6 max 14 inch med gen 8.1 den ska jag ha
Tycker ni att den ändå blir prisvärd fast att den kommer med ett lite äldre chipset? 319 är ju inga enorma pengar ändå.
med avseende på chipet skulle jag personligen absolut tycka det - känns ju som att vi nått så långt prestandamässigt att ett par år gammal hårdvara kanske man knappt ens märker nån större skillnad på, och att man ivf kan tåla ännu äldre också (slår tex på min huawei mate 20 x ibland och förvånas varje gång över att den känns såpass ok som den gör!). men jag orkar nog inte med en till kinaversion med fulgoogle däremot, det får allt räcka med min legion tab y700. men har man inga problem med det så är det säkert ett rätt bra köp.
Xiaomi pad 6 max 14 tum Lanserades idag. Finns några videos på Youtube. Chips Gen 8.1 256 gb -516 gb börjar från 530 dollar till 550 dollar i Kina. Säljstart i morgon
Någon update på denna surfplatta? Såg att det har dykt upp en 2025-version av denna modell. Verkar riktigt lovande och tänkte att någon här kanske har fått tag på en.
Har någon fått sin Lenovo Xiaomi pad pro 12.7 2025 och i såfall vad sluta kalaset totalt ink inköp,moms+tull? Tack på förhand!!!