Säljes: Lenovo Yoga 500-14acl - Laptop

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av sopaj96, 26 mar 2018.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. sopaj96

sopaj96 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    60

MINA ENHETER

Tänkte kolla om det finns något intresse för denna laptop, då jag behöver en mer kraftfull som klarar av Adobe After Effects och lite annat.

Den köptes in från elgiganten sommaren 2016 om jag inte minns helt fel, och skaffades som enklare dator till plugget. Så har använts av mig som en plugg dator helt enkelt. Vilket jag tycker den duger bra till.
    Skicket är fint, aldrig tappats eller dylikt. Batteri tiden tyckte jag personligen inte var kalasbra när jag fick den, modellen i sig verkar inte ha den högsta batteritiden, men den klarar ca 2-3 timmar skulle jag säga. Inte direkt gjort något test, i windows står det ca 2h vid full laddning men det går upp och ned. Touchskärmen funkar galant och även den vikbara skärmen, då jag typ aldrig använt den funktionen.

Specs:
    Amd A8- 7410 APU with AMD R5 Graphics
    4GB Ram
    256gb SSD

Kör bud på denna, om det inte svider allt för mycket så släpper jag den då jag verkligen måste införskaffa mig något jag kan sitta på adobe programmen med utan att få huvudvärk.

Finns i Jönköping men håller även hus i örebro då och då så kan ta mig runt lite.
    Kan även skickas, har en del referenser och har även kartongen kvar så skall ej vara några problem, har skickat xbox och dylikt förut så för min del går det bra.
    Kvitto finns även det kvar och lär vara lite kvar på garantin då det ej gått 2 år ännu.

Har ni frågor eller dylikt hojta gärna till!

EDIT 1: Kom på att pris kan vara bra!

Bud kan starta på 2000kr - om någon tycker annat så skriv gärna ditt bud och varför! :)

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.