letar efter launcher eller något

Diskussion i 'Allmänt' startad av tominc, 30 juni 2011.

1. tominc

tominc Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hejsan, jag har letat efter en laucher som jag tror presenterades på en google mässa tror också det var htc som presenterade.

Beskrivning av det jag kommer ihåg: det liknade väldigt mycket windows phone 7, man kunde dra på skärmen för att ta sig uppåt, neråt och sidorna etc. det var också en kvinnlig röst som presenterade detta :D

tack på förhand !

EDIT: Hittade det efter en lång stund ^^ det var inte HTC, launchern var Fipplr, presentationen skedde under MWC barcelona . tyvärr så finns det ingen information om när den släpps (jag hitta inte något iaf) ^^

Last edited: 1 juli 2011
  2. 4305ms

4305ms Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    78
    Telefon:
    S10

MINA ENHETER

Telefon:
    S10
    ROM:
    Stock
    Ja det skulle kunna vara Luncher7 eller Metro du tänker på.

Finns massor av recensioner på youtube. Sök och kika.
    Eller tanka hem för den delen. De finns gratis versioner av båda.

Luncher 7

Metro Ui

3. ZeD

ZeD Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    58

MINA ENHETER

Jag vet vilken Launcher du tänker på (kommer inte ihåg namnet dock) men den var mer eller mindre enbart ett koncept och antagligen har de samma affärssystem som TaT att de säljer sin teknik till OEM. Market för en såpass här utvecklad app ser jag som uteslutet iom att de skulle behöva ta i alla fall en hundring för launchern och Android användare är ofta inte beredda att betala 10 kronor för applikationer och att piratkopiera är för lätt.

Så om du har tur kanske du kan se delar av den Launcher du såg där i telefoner du kan köpa i butik i framtiden, eller så blir de uppköpta av någon drake, så gick det för TaT som sålde sig till RIM.

4. kent_

kent_ Bannlyst Bannlyst

Mottagna gillanden:
    58

MINA ENHETER

5. tominc

tominc Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Visst är det! Vet bara inte när de är klara med det så man själv får testa ^^