Hej, på min förra mobil (SE F305) så hade jag ett spel som hette Peter Forsberg Ice Hockey Manager. Finns det något liknande till android? Jag hittar ingenting :/
Du är hockey manager och får döpa ett lag. Du börjar med typ 10 000 kr och spelar matcher om du vinner får du pengar oavgjort mindre pengar och om du förlorar får du lite pengar. Genom att köpa bättre spelare blir det ett bättre lag. Du börjar i div.3 tror jag. Den ultimata spelaren på spelet är Nicklas (eller Niklas) Lidström som kostar 600k. Om du vinner serien går du upp en serie och målet är att vinna alltihop. Kanske inte låter så kul men det håller en sysselsatt en stund
Jo, jag förstår sånna spel är kul. Måste det vara just hockey? Det lär ju finnas liknande men med andra sporter om du inte hittat just hockey. Men jag kan kika runt lite och återkomma om jag hittar något
Det går lika bra med vad som helst om det är liknande Behöver inte ens vara sport om du skulle hitta något
http://www.androidzoom.com/android_games/casual/run-football-manager-soccer_mozs.html Finns gratis på Market.
Det kostar datatrafik och beroende på vad du har för abb, så KAN det kosta pengar. Mer eller mindre. Finns ju alternativet work också.
Finns en tråd om det här. Men kortfattat så styr du ett produktionsbolag för dator och tvspel. Man anställer ny bättre personal, tränar dem och utvecklar spel... Riktigt skoj
Jag förmodar att spelet är online-baserat, vilket gör att du måste vara uppkopplad via ett nätverk eller det mobila nätverket. Har du inte ett abonnemang med fri surf eller liknande så kan kostnaden drar iväg rätt snabbt då spelet är i behov av datatrafik, ett annat alternativ är ju att använda wifi.