Yees!!!! Ringde kundservice och fick kollinummer. 5 jun kl 07:25 Posten, Brevavisering har skickats till mottagaren 5 jun kl 01:49 Stockholm, Sorterad 4 jun kl 19:26 Jönköping, Sorterad 4 jun kl 15:43 Posten, Elektronisk förhandsinformation mottagen Killen på kundservice sa säven att telefonen skulle vara olåst, återstår att se..
Trevligt! Min har precis kommit in till utlämningsstället, tänkte promenera bort och hämta min nu EDIT uthämtad nu...
Vad kul, hoppas att du blir nöjd. Ni som har möjlighet får gärna ta lite bilder på telefonen och skriva om vad Tre skickar med i mjukvaruväg.
I min lur verkar det inte finnas nåt spår från tre. Normalt brukar man komma till tre-portalen när man går på internet i deras lurar första gången (så länge man inte pillat med inställningarna). Jag kom till goggle.com. Det finns inga ikoner eller dyl som påminner om tre.
Samma här stab...jag var och köpte en HTC Magic i 3butiken i Linköping idag, och jag finner inga spår av 3 någonstans...Den är inte heller låst då jag för stunden har mitt Tele2-sim i Noterade även att det står "264MB" på Available space under Internal phone storage..så 288mb då alltså
Kan också hålla med. Jag hämtade nyss ut min telefon på konsum. Och jag kör just nu med ett tele2 kort i! Fungerar prima
5 jun kl 12:08 Ånge, Sorterad BLÄ! Ska ner på coop och kolla om dom har fått in den (Postens sida brukar vara seg på att uppdatera!)
Var och köpte en idag också. Inga spår av Tre inte. Förresten, någon som har hittat om det finns Svenska i telefonen? Hittar bara Engelska.
Ringde tre nyss i ett faktura ärende men passade på att fråga ut honom ang. varför magic:en inte var brandad eller operatörslåst. Han blev först lite förvånad men efter ett tags sökande i hans dator så sa han att deras anledning att telefonen inte var operatörslåst var att det var ett öppet os i telefonen och han såg inget om att dom kommer låsa telefonen i framtiden heller. Angående brandningen sa han att dom inte hade tagit fram någon mjukvara till detta än och förmodligen att dom inte kommer göra det heller. Kan tillägga att han inte var 100% säker på detta men näst intill Kan ju vara positivt för dom som inte gillar tre. Dock så blir man ju dragandes med månadskostnaden för abb:et