Fråga: Leveransrapport ?

Diskussion i 'Galaxy S3 - Allmänt' startad av Galaxus, 24 jul 2012.

1. Galaxus

Galaxus Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej igen.
    Nu funderar jag på hur man ställer in att man vill ha leveransrapporter på smsen man skickat. Hittar det inte hur jag än letar. Men jag är glad att jag hittade det här forumet nu när man är nybliven androidägare. S3.

2. Gurkan

Gurkan Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    12

MINA ENHETER

Tryck på inställningar i meddelandeappen så går det att kryssa i en bit ner.

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

Galaxus gillar detta.
  3. Galaxus

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Ja men tack . Nu hittade jag. Jag var inne på alldeles fel inställningar. Vilket toppenforum det här är. Supersnabba svar. Tack .

4. aMpari

aMpari Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Huawei P20 Pro 128GB

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Huawei P20 Pro 128GB
    Telefon 2:
    Samsung S7 Edge Dual-sim
    Dock rekommenderar jag en ny SMS-app än standard, GO SMS Pro har jag kört med ända sedan jag köpte min första Android-mobil för 3-4 år sedan och då har jag testat alla populära SMS-program.

Mycket bra och får du kompisar att använda det, kan ni skicka meddelanden via mobilsurfen/WiFi istället så att det inte "räknas" som SMS om du har X antal SMS per månad eller så. Det ser ut precis som övriga SMS-konversationer osv. Smidigt och bra! Tar 2-3 min att registrera sig (gratis såklart) för att få tillgång till GO Chat-funktionen.

Finns ju även fristående appar för sådant där du kan skriva till varandra gratis via mobilsurf/WiFi. Exempelvis som WhatsApp, som jag tycker är mycket bra (jag använder den hela tiden, skickar meddelanden, bilder osv)! Det finns också bla Viber där du även kan ringa gratis via mobilsurfen/WiFi. Kruxet med dessa är att den du ska skicka/ringa till också behöver appen installerad - men båda de två jag nämnt visar automatiskt en lista på kontakter i telefonboken som har programmen. Sedan får du sprida vidare själv till folk du vill kunna nå på det sättet.

Lycka till!

Last edited: 24 jul 2012
    Galaxus gillar detta.
  5. Galaxus

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Det var ju ett bra tips. Helt grön på det här med android men älskar min S3a redan. Toppen att kunna få tips här. Tack.

6. hattori hanzo

hattori hanzo Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    32
    Telefon:
    Oneplus 6t

MINA ENHETER

Telefon:
    Oneplus 6t
    ROM:
    Orginal
    Platta:
    Nexus 7 (2 gen)
    Annars så finns ju whatsapp el viber, whatsapp finns ju till symbian, wm och ios oxo så då har du dina polare på ETT ställe.

Tycker stock sms app e schysst, men blir inte mkt smsande iom åvan nämda

Galaxus gillar detta.