Säljes: LG G2 32GB Sprucken digitizer, pedantskött i övrigt

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av SuperSverker, 18 jul 2014.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. SuperSverker

SuperSverker Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Tjenare!

Tänkte se ifall det finns något intresse för ett projekt innan jag bestämmer hur jag vill göra.

Subjektet är såklart en LG G2 32GB. Behöver nog inte skriva några specifikationer då de flesta redan vet att detta var förra årets bästa telefon, med stöd från Swedroid redaktionen.

Anledningen till varför jag lägger ut den för att sälja den, istället för att laga den själv är enkelt. Jag har haft telefonen i nästan 7 månader, och känner att det är dags för en ny.
    Lagningen av displayen finns med allt ifrån 300 :- fråmn Ebay, till 1500 :- för att få allt klart via en firma.

Som ni kan se på bilderna nedan så är det endast en ytterst liten del av skärmen som är skadad, den fungerar sådär just nu, då om man råkar röra någon del av skärmen så känner den av det och "klickar" just där skärmarna är paj. Man behöver byta ut digitizern helt enkelt.
    Övrigt så är telefonen pedantskött, alltid haft skärmskydd och rejäla skal.
    De skal som man får med telefonen är;

LG Original, med QuickWindow.
    Otterbox Commuter (bland de bästa skal jag har haft).
    Krusell flip-case med fack för upp till 2 kort.
    (Inga kina-skydd helt enkelt).

Pris för telefonen; 1600 :- eller bud, självklart är jag inte omöjlig, och detta är endast ett riktpris . Om ni ej tycker att detta är värt, så får ni gärna säga till! :) Håll dock en god ton, jag säljer inte telefonen för att jag måste, utan för att se om det finns någon som tycker om att pilla.

*****Länkar för större bilder, ber om ursäkt för kvaliteten, iPadkamera...*****
    http://i.imgur.com/Uy9lyuL.jpg
    http://i.imgur.com/oxfxrO8.jpg

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.